Internacionalni seminar: DNK uspešne prodaje

U hotelu Sheraton se 26.10.2019. organizuje prvi Internacionalni seminar o prodaji koji će okupiti predstavnike mnogih kompanija i firmi iz zemlje i regiona. 

 Na seminaru ćete otkriti: 
 - Šta se to promenilo u prodaji? 
 - Kako da postignete bolje rezultate u prodaji? 
 - Kako da prepoznate intelektualni DNK kod kupca na osnovu kojeg ćete napraviti prodaju? 
 - Kako da vaš kupac plati vašu priču, a ne proizvod ili uslugu koju prodajete? 

 Svako od nas svakodnevno prodaje. Neko prodaje proizvod ili uslugu, neko prodaje svoje znanje I veštine, neko prodaje svoje ideje, neko svoje reči...Prodaja je sve. Mi svakodnevno nekome nešto prodajemo bez obzira čime se bavimo. Od naše veštine prodaje zavisi I naš uspeh u poslovanju. Većina milionera je svoje prve poslovne korake napravila u cipelama prodavca. Shvatajući već tada značaj prodaje oni se danas u okviru svojih kompanija ozbiljno bave razvojem prodajnih veština sa ciljem ostvarenja većeg prihoda. Dakle, da biste postali uspešni u poslu, morate biti uspešni u prodaji. O prodajnim veštinama postoji na hiljade odličnih knjiga, seminara, treninga. Ipak, uz primenu svih tih prodajnih tehnika, pravila, metoda,… sve je teže postići prodajne ciljeve. Razlog, je novo doba koje je nastupilo, doba znanja. Pravila više nisu ista. Gotovo ništa od onoga što je ranije garantovalo uspeh, danas ne daje očekivane rezultate. Isto se dešava u prodaji. 

 Ključ uspešne prodaje je I dalje odgovor na klijentovu potrebu. Razlika je u tome što se potrebe današnjeg kupca u mnogome razlikuju. Kako ih otkriti? Kako prilagoditi prodajnu strategiju savremenom dobu? Kako da prodate vaš proizvod ili uslugu? Ako ste spremni za povećanje prodaje ovaj seminar je pravo mesto za vas. 

 Seminar je namenjen svima

 - koji žele da budu uspešni. 
 Ne postoji uspeh bez dobre prodaje. Vrhunac svake prodajne strategije je naučiti kako prodati sebe, odnosno svoje znanje I veštine. 

 - koji žele da pokrenu svoj biznis. Često me polaznici pitaju za savet u šta da investiraju da bi izgradili uspešan biznis. Moj odgovor je : “ako želite da danas izgradite uspešan biznis, investirajte u sebe” - Draško Orčić. Ako ovladate savremenom tehnikom prodaje koju ćete naučiti na ovom seminaru vi ćete postati uspešni preduzetnici. 

 - koji već imaju svoj biznis. 
 Možda imate savršen proizvod ili uslugu ali ako nemate razvijenu prodaju samo je pitanje kada će vaš biznis propasti. Zato je ovaj seminar minimalna investicija koja će vam sigurno uvećati prihode i obezbediti stabilno i dugoročno poslovanje. Znanje koje steknete na seminaru moći ćete da primenite u svojoj firmi ili kompaniji i na taj način da povećate prodaju.

 - koji žive od prodaje. 
 Sigurno ste se nagledali raznih seminara o prodaji I načitali raznih knjiga na tu temu. Ono što ovaj seminar čini jedinstvenom je sasvim novi pristup prodaji o kojem još uvek niste ništa gledali, slušali ili čitali. ''Iskustva pojedinaca I kompanija sa kojima sam imao privilegiju da prođem ovu radionicu su da se primenom stečenih znanja prodajni rezultati uvećavaju i preko 30%'' - zaključuje Draško Orčić 

 - koji razvijaju i vode prodajne timoveVoditi prodajni tim je jedan od najvećih izazova današnjice. Na ovoj radionici ćete dobiti konkretne smernice, alate, uputstva na koji način da u svom saradniku otkrijete, razvijete I staviš u funkciju njegove jedinstvene skrivene potencijale radi postizanja prodajnih ciljeva. Kako da ga mentorišete na njemu prirodan način, kako da ga ispravno motivišete.

 - koji prodaju sebe 
 Čime god da se bavite jasno vam je da je najvažnije prodati ''sebe'' prilikom pregovora,, poslovnih sastanaka ili drugim povodom. Na seminaru ćete naučiti kako da se dopadnete svom sagovorniku i na taj način ''prodate sebe'', svoju ideju, uslugu ili proizvod. 

 Na seminaru dobijate: 

 1. Tehnike i alate 
 Savremene tehnike I alate, uz čiju primenu ćete povećati prodajne rezultate, bez dodatnog stresa.Primenom jedinstvenog alata otkrićete svoj “prodajni DNK” zapis. Pomoću njega ćete saznati koji je vaš jedinstvani prodajni stil, odnosno kako da svoj prodajni DNK prilagodite stilu kupca u konkretnom slučaju. Naučićete kako da se dopadnete kupcu ili sagovorniku kako biste ga ''kupili'' pre prodaje proizvoda ili usluge, Tehnike postavljanja kvalitetnih pitanja sa ciljem zaključenja prodaje; 

 2. Članstvo u internacionalnoj mreži preduzetnikaUmrežavanje sa polaznicima. 
Svaki polaznik radionice će dobiti priliku da postane deo internacionalne mreže preduzetnika. Kroz internacionalnu mrežu preduzetnika imate mogućnost da se povežete sa uspešnim preduzetnicima iz naše zemlje i sveta i uspostavite poslovnu saradnju sa njima 

 3. Brošure o prodaji 
 Brošura o prodaji će vam služiti da se prisetite svega što ste radili na seminaru i nadogradite stečeno znanje o prodaji. Uz vežbe i alate koje ćete dobiti u ovoj brošuri vaši rezultati u prodaji će biti mnogo veći. 

 4. Edukacije posle edukacije 
 Četiri onlajn vebinara na temu prodajnih veština;Termin besplatnog consaltinga za sve zainteresovane učesnike u dogovorenom terminu. 

 5. Predstavljanje biznisa 
Kupci premium i biznis paketa će imati priliku da predstave svoj biznis tokom promocije događaja i na samom događaju. 

 6. Partnerstvo 
Firma koja kupi jedan od dva ponuđena biznis paketa postaje partner događaja. Na taj način firma dobija reklamu i određen broj mesta na seminaru za svoje zaposlene. Svuda gde se oNa mestima gde se objavi događaj (na društvenim mrežama, bilbordima, u medijima) biće objavljen i logo firme koja kupi biznis paket. 

 7. Extra bonus:
 Otkrivanje I analiza skrivenih prodajnih potencijala. Uz pomoć jedinstvenog alata polaznici radionice će nakon radionice, dobiti priliku da im se na stručan način detektuju skriveni prodajni potencijali uz dodatna uputstva za njihovu materijalizaciju. 

 8. Gala večera 
 Na gala večeri ćete imati mogućnost da se povežete sa drugim preduzetnicima, a možda ćak i dogovorite neki zajednički posao. 

 Seminar vodi: 
Drago Orčić, direktor Innovative Businessa, internacionalni trener i konsultant za inovacije, sertifikovan od Univerziteta iz Brightona UK. Iza sebe ima preko hiljadu sati održanih obuka, treninga, edukacija. Svoj rad bazira na dvadesetogodišnjem preduzetničkom, menadžerskom I naučnom iskustvu kao I na iskustvu rada sa marginalizovanim grupama. Tokom svog rada najviše se bavio unapređenjem prodaje i razvojem prodajnih timova u kompanijama sa ciljem postizanja boljih prodajnih rezultata. Više puta nagrađivan kao najbolji mentor prodavaca od nekoliko svetskih finansijskih korporacijaAutor je više naučnih radova na temu merenja i upravljanja ljudskim potencijalom u dobu znanja. 

 Prijavite se za učešće na seminaru, a mi ćemo vas u najkraćem roku kontaktirati i poslati vam ponudu. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdmF1aq2rvDY44DU5n_JqWrbd8O9LUsNPWofsYLkZ6aAOAOhA/viewform

Powered by WebExpress